Zedd, a la portada de la revista Forbes

Roger Soriano

Dimecres 15 de novembre

Zedd apareixarà en portada a la revista Forbes ara al desembre. El productor rus és el segon discjòquei de música electrònica que apareix en la revista durant aquest 2017, anteriorment va ser The Weeknd.

En una entrevista que Forbes li ha fet, explica les dificultats que té a l'hora de fer de discjòquei. Ell és productor musical, el que li agrada és crear, ja siguin músiques o sessions; però que no és d'aquells DJ que es posen a la cabina i un cop allà decideixen què sona. 

Evidentment, hi ha una part de l'entrevista centrada en el món 2.0 aplicat a la música: parla de com ha evolucionat el consum. Ell al principi es mostrava força desconfiat del fet que la gent el pogués escoltar per les plataformes de streaming, pensava que quan l'haguessin reproduït una vegada, ja no hi tornarien. Però Zedd rectifica, diu que no és així, que els seus seguidors l'escolten pràcticament cada dia; i això representa milions de reproduccions al cap del mes. 

També et pot interessar

Podràs saltar l'anunci en
Salta l'anunci
Privacitat i cookies
Aquest lloc web fa servir cookies que ens faciliten dades personals com ara dades associades a la teva navegació en el nostre lloc web. Si fas click a ACCEPTO tant nosaltres com els nostres partners podrem instal·lar cookies o accedir a informació no sensible del teu dispositiu amb l'objectiu de personalitzar continguts i publicitat, proporcionar funcionalitats a les xarxes socials i analitzar el nostre tràfic i audiències. Pots configurar l'ús que ens autoritzes a fer de les cookies clicant a CONFIGURA LES COOKIES.