Usuaris de Glovo diuen que han patit atacs als seus comptes

Roger Soriano

Dilluns 11 de febrer

Usuaris de l’aplicació han compartit a Twitter que han tingut problemes amb Glovo. Deien que, després de comprar a través de l’aplicació, altres persones han comprat des del seu compte.

Luís Herreras, que ha compartit el seu cas a les xarxes, denunciava que algú des d'Egipte va fer 11 encàrrecs després de fer una comanda dissabte. Més tard, ha aclarit que des de Glovo li han tornat els 166 euros que es van gastar.

Glovo ha confirmat aquest i altres problemes semblants, però asseguren que es tracta de "casos aïllats i que no s'han produït per cap problema de seguretat de la plataforma", aclareixen en un comunicat. Les persones externes han aconseguit entrar a l'aplicació dels afectats perquè tenien les mateixes contrasenyes en altres plataformes i "les haurien pogut obtenir amb la vulneració de seguretat d'altres plataformes".

Des del Galeria Electrònica hem parlat amb la plataforma i la recomanació que fan és canviar la contrasenya. Per últim, Glovo assegura que la informació privada, com dades bancàries, no es pot veure compromesa perquè no les guarden.

També et pot interessar

Podràs saltar l'anunci en
Salta l'anunci
Privacitat i cookies
Aquest lloc web fa servir cookies que ens faciliten dades personals com ara dades associades a la teva navegació en el nostre lloc web. Si fas click a ACCEPTO tant nosaltres com els nostres partners podrem instal·lar cookies o accedir a informació no sensible del teu dispositiu amb l'objectiu de personalitzar continguts i publicitat, proporcionar funcionalitats a les xarxes socials i analitzar el nostre tràfic i audiències. Pots configurar l'ús que ens autoritzes a fer de les cookies clicant a CONFIGURA LES COOKIES.