Per què Spotify no guanya ni un euro

Roger Soriano

Dimarts 8 de maig

Milers d'usuaris utilitzen Spotify diàriament i sembla que la plataforma hauria de fer milions amb la quantitat d'ingressos que obtenen de publicitat i subscripcions. Tot i aquesta especulació, la revista Fortune ha explicat que no és així; segons recull el primer informe de guanys públics, la plataforma està registrant pèrdues d'entre 230 i 330 milions d'euros.

En l'editorial de Fortune ha assegurat que la dependència que té Spotify per nodrir-se de la indústria de la música podria suposar el seu major problema. Critiquen les taxes i la influència de les discogràfiques en el govern dels Estats Units.

Afegeixen que Spotify té el problema afegit d'haver de competir amb Apple i Amazon, dues companyies que pels grans beneficis que obtenen, no els suposa res perdre'n en la música.

Al final acaben dient que no volen dir que és una mala companyia, "el seu CEO ha creat una nova i transformadora experiència d'entreteniment". Però que no podran guanyar diners fins que no tinguin la influència en la indústria de la música.

També et pot interessar

Podràs saltar l'anunci en
Salta l'anunci
Privacitat i cookies
Aquest lloc web fa servir cookies que ens faciliten dades personals com ara dades associades a la teva navegació en el nostre lloc web. Si fas click a ACCEPTO tant nosaltres com els nostres partners podrem instal·lar cookies o accedir a informació no sensible del teu dispositiu amb l'objectiu de personalitzar continguts i publicitat, proporcionar funcionalitats a les xarxes socials i analitzar el nostre tràfic i audiències. Pots configurar l'ús que ens autoritzes a fer de les cookies clicant a CONFIGURA LES COOKIES.