Martin Garrix, un "fashion victim"

Roger Soriano

Dimarts 14 de novembre

El món de la música electrònica és cada cop més popular. Una mostra la tenim en la campanya que ha iniciat Martin Garrix com un dels models d’Armani Exchange.

Fa poc, la marca de roba ha presentat la nova campanya del discjòquei com a imatge oficial de les ulleres. Per tant, en els propers dies, i més tenint en compte les dates nadalenques que s’acosten, veurem força sovint el DJ a la televisió amb múltiples ulleres.

També et pot interessar

Podràs saltar l'anunci en
Salta l'anunci

Encara no formes part de la
Comunitat Flaix FM?

Registra't ara

Registra't i forma part de la comunitat Flaix FM

Amb un únic compte podràs interactuar amb la comunitat Flaix FM i Ràdio Flaixbac!

  • Comenta les notícies
  • Participa en concursos i sorteigs
  • Assisteix a esdeveniments exclusius
  • Vota les llistes d'èxits
És fàcil i gratis