Martin Garrix, un "fashion victim"

Roger Soriano

Dimarts 14 de novembre

El món de la música electrònica és cada cop més popular. Una mostra la tenim en la campanya que ha iniciat Martin Garrix com un dels models d’Armani Exchange.

Fa poc, la marca de roba ha presentat la nova campanya del discjòquei com a imatge oficial de les ulleres. Per tant, en els propers dies, i més tenint en compte les dates nadalenques que s’acosten, veurem força sovint el DJ a la televisió amb múltiples ulleres.

També et pot interessar

Podràs saltar l'anunci en
Salta l'anunci
Privacitat i cookies
Aquest lloc web fa servir cookies que ens faciliten dades personals com ara dades associades a la teva navegació en el nostre lloc web. Si fas click a ACCEPTO tant nosaltres com els nostres partners podrem instal·lar cookies o accedir a informació no sensible del teu dispositiu amb l'objectiu de personalitzar continguts i publicitat, proporcionar funcionalitats a les xarxes socials i analitzar el nostre tràfic i audiències. Pots configurar l'ús que ens autoritzes a fer de les cookies clicant a CONFIGURA LES COOKIES.