Logomania: la febre per ensenyar els logos de les marques

Redacció

Dimecres 12 de desembre

Font: Cinnamon Style
Font: Cinnamon Style

Les marques d'alta moda ja no es conformen amb posar el seu nom a l'etiqueta, sinó que ara el situen a l'exterior i de manera exagerada.

Segur que haureu vist pel carrer un munt de samarretes o jerseis que tenen més logotip que tela. Doncs d'aquesta tendència n'hem parlat al Flaix Matí amb la nostra experta, l'Olga Barbosa.

Per les marques, el logotip és el seu segell, la imatge que recull la seva història i tradició, i és clar, el volen posar com més gran millor. Alguns dels més habituals en aquesta moda marquista són Fendi, Ralph Lauren, Gucci, o la més exhuberant de totes, Versace.

Però aquesta febre pels logotips no només la pateixen les marques més cares. Segur que molts de vosaltres vau lluir fa uns anys els logotips de Gurugang, Bultaco o Rams 23. Us en recordeu?

Doncs aquesta tendència ha tornat amb tanta força que fins i tot Zara l'està posant en pràctica. L'Olga ens ho explica tot:

També et pot interessar

Podràs saltar l'anunci en
Salta l'anunci
Privacitat i cookies
Aquest lloc web fa servir cookies que ens faciliten dades personals com ara dades associades a la teva navegació en el nostre lloc web. Si fas click a ACCEPTO tant nosaltres com els nostres partners podrem instal·lar cookies o accedir a informació no sensible del teu dispositiu amb l'objectiu de personalitzar continguts i publicitat, proporcionar funcionalitats a les xarxes socials i analitzar el nostre tràfic i audiències. Pots configurar l'ús que ens autoritzes a fer de les cookies clicant a CONFIGURA LES COOKIES.