La nova aposta de Snapchat

Roger Soriano

Dijous 6 de setembre

Snapchat ha presentat la tercera versió de les seves ulleres intel·ligents. Es tracta d'un gadget que té una càmera incoporada i que va gravant els moments que nosaltres decidim simplement tocant-les.

Fins ara, els models que havien presentat eren una mica extravagants, però les versions que han presentat són més tradicionals. Es diuen Nico i Veronica; i quan les mires es nota a simple vista que es tracta d’unes ulleres amb una càmera incoporada i el preu serà de 229 euros i la versió anterior estarà per 175.

El primer model que es va presentar va ser una mica un fail i “només” va vendre 220 mil unitats. Diem que va ser un fail perquè n’esperaven vendre milions.

Snpachat va ser una aplicació que ho va petar en el seu moment. Actualment, tot i que van creixen en usuaris, ho fan a un ritme molt lent; a Espanya hi ha 4 milions d’usuaris. Perquè us feu una idea, segons El País, Instagram tenia l’any passat 12 milions.

També et pot interessar

Podràs saltar l'anunci en
Salta l'anunci
Privacitat i cookies
Aquest lloc web fa servir cookies que ens faciliten dades personals com ara dades associades a la teva navegació en el nostre lloc web. Si fas click a ACCEPTO tant nosaltres com els nostres partners podrem instal·lar cookies o accedir a informació no sensible del teu dispositiu amb l'objectiu de personalitzar continguts i publicitat, proporcionar funcionalitats a les xarxes socials i analitzar el nostre tràfic i audiències. Pots configurar l'ús que ens autoritzes a fer de les cookies clicant a CONFIGURA LES COOKIES.