Facebook aposta per la realitat augmentada

Roger Soriano

Dijous 20 d’abril

Facebook es vol obrir camí en el món de la realitat virtual. El seu fundador, Mark Zuckerberg, va anunciar en una conferència de desenvolupadors, F8, que treballen en una aplicació per a la seva càmera amb la finalitat de convertir Facebook en la principal plataforma de realitat augmentada.

La xarxa social fusionarà la vida real amb la vida de la pantalla: en un got d'aigua, apareixeran peixos, per exemple. Zuckerberg sap quina importància tenen les imatges avui dia (i més ell, que la seva empresa és propietària d'Instagram), per això faran aquesta aposta visual. 

Mark Zukerberg, fundador i director de Facebook, a la conferència P8 de San José, Califòrnia
Mark Zukerberg, fundador i director de Facebook, a la conferència P8 de San José, Califòrnia

No és cap novetat que Facebook tingui aspiracions de quedar-se el públic de Snapchat, la plataforma que permet enviar imatges durant un temps determinat. Només cal veure l'evolució que han fet Instagram i Facebook: han incorporat opcions que la xarxa de color groc ja feia temps que tenia. Amb la nova funció, la xarxa s'haurà d'innovar. 

També et pot interessar

Podràs saltar l'anunci en
Salta l'anunci
Privacitat i cookies
Aquest lloc web fa servir cookies que ens faciliten dades personals com ara dades associades a la teva navegació en el nostre lloc web. Si fas click a ACCEPTO tant nosaltres com els nostres partners podrem instal·lar cookies o accedir a informació no sensible del teu dispositiu amb l'objectiu de personalitzar continguts i publicitat, proporcionar funcionalitats a les xarxes socials i analitzar el nostre tràfic i audiències. Pots configurar l'ús que ens autoritzes a fer de les cookies clicant a CONFIGURA LES COOKIES.