Els quatre beneficis de practicar "running"

Miquel González

Dimecres 30 de maig

Quins beneficis ens porta a la nostra salut practicar running? La resposta seria una llista molt llarga però avui ens centrem en els quatre més importants.

4. Millora la teva salut

La teva salut ho notarà des de la primera sessió, ja que es baixen els nivells del colesterol dolent i augmenten els del colesterol bo, a més millora la capacitat cardio-pulmonar i la funció dels pulmons.

3. Augmenta l'autoestima

El fet de superar-se dia a dia i guanyar les teves pròpies metes crea un augment d'autoconfiança, sumant-hi el canvi físic que farà veure't més guapo o guapa davant del mirall.

2. Fora estrès

En el moment de córrer, el cos deixa anar un excés d'energia i hormones que et fan desconnectar de tots els teus problemes diaris. Per això és tant recomanable practicar esport, no només per físic sinó també pels beneficis mentals que aporta. A més, pot reduir notablement els mals de cap produïts per l'estrès.

1. Baixa de pes

Si el teu objectiu és baixar de pes per aconseguir un bon cos per lluir aquest estiu a la platja, practicar uns quaranta minuts de running diari serà el secret que t'ajudarà a ser l'enveja dels teus amics. Això si, sempre amb una abona alimentació.

També et pot interessar

Podràs saltar l'anunci en
Salta l'anunci
Privacitat i cookies
Aquest lloc web fa servir cookies que ens faciliten dades personals com ara dades associades a la teva navegació en el nostre lloc web. Si fas click a ACCEPTO tant nosaltres com els nostres partners podrem instal·lar cookies o accedir a informació no sensible del teu dispositiu amb l'objectiu de personalitzar continguts i publicitat, proporcionar funcionalitats a les xarxes socials i analitzar el nostre tràfic i audiències. Pots configurar l'ús que ens autoritzes a fer de les cookies clicant a CONFIGURA LES COOKIES.