Els ingredients per esmorzar de manera saludable

Redacció

Dilluns 10 de desembre

Un exemple d'esmorzar saludable. // Font: vix.com
Un exemple d'esmorzar saludable. // Font: vix.com

Sempre s'ha dit que l'esmorzar és l'àpat més important del dia perquè ens dona energia, ens posa de bon humor i fa que mengem menys durant la resta d'hores. Doncs avui, al Flaix Matí, l'Esther Vilalta ens ha parlat de què hem d'esmorzar i què és millor que no mengem.

Hem d'evitar els carbohidrats, els productes que tenen molt sucre com els brioixos i els greixos saturats. També hem d'intentar substituir el sucre per aliments com la mel o l'estèvia, i no hem de barrejar mai els làctics amb el suc de taronja.

I què podem menjar? La nostra EAT Girl ens ha recomanat els cereals integrals, el quefir, els fruits secs sense fregir o torrar i la fruita fresca, entre d'altres.

Preneu nota del que heu d'esmorzar i del que és millor que prescindiu:

També et pot interessar

Podràs saltar l'anunci en
Salta l'anunci
Privacitat i cookies
Aquest lloc web fa servir cookies que ens faciliten dades personals com ara dades associades a la teva navegació en el nostre lloc web. Si fas click a ACCEPTO tant nosaltres com els nostres partners podrem instal·lar cookies o accedir a informació no sensible del teu dispositiu amb l'objectiu de personalitzar continguts i publicitat, proporcionar funcionalitats a les xarxes socials i analitzar el nostre tràfic i audiències. Pots configurar l'ús que ens autoritzes a fer de les cookies clicant a CONFIGURA LES COOKIES.