Cada quan practicar running?

Miquel González

Dijous 5 de juliol

El running ja s'ha convertit en un dels esports estrella de la nostra societat. Els beneficis per a la nostra salut són infinits però molta gent ha passat a practicar-lo d'una manera excessiva. Per això molts experts s'han vist obligats a explicar cada quan seria recomanable practicar aquest esport sense que acabi siguent perjudicial per a la nostra salut.

Els corredors amb experiència poden còrrer sis dies a la setmana entre 5 i 8 quilòmetres, i encara es quedarien amb ganes de més. En canvi, si ets un principiant es recomana fer uns 4 quilòmetres seguits durant tres cops a la setmana en dies separats.

Una tècnica per poder fer més quilòmetres seria marcar-se diferents objectius setmana rere setmana i autosuperar-se.

També et pot interessar

Podràs saltar l'anunci en
Salta l'anunci
Privacitat i cookies
Aquest lloc web fa servir cookies que ens faciliten dades personals com ara dades associades a la teva navegació en el nostre lloc web. Si fas click a ACCEPTO tant nosaltres com els nostres partners podrem instal·lar cookies o accedir a informació no sensible del teu dispositiu amb l'objectiu de personalitzar continguts i publicitat, proporcionar funcionalitats a les xarxes socials i analitzar el nostre tràfic i audiències. Pots configurar l'ús que ens autoritzes a fer de les cookies clicant a CONFIGURA LES COOKIES.