algu sap la canço???
http://www.youtube.com/watch?v=m30kRmqkr7E
moltes gracies

Teixi_98 ha escrit:Tranquil, Roxas, que no la trobaràs.. ni tu ni ningú..
El Guetta es va enterar dels comentaris k li feien sobre que havia copiat la cançó dels de SHM.. la one saps?
I bé.. des d'aquell moment, ha fet desaparèixer totes les cançons del youtube sobre aquesta cançó, per evitar embolics, i per això jo crec que no pensarà fer la instrumental.. i per això tampoc la ficat al seu disc One More Love..
Si més no, jo segueixo tenint la cançó, doncs la vaig descàrregar just quan va sortir! Si algú la vol, que m'ho digui! xD

dj clark ha escrit:Teixi_98 ha escrit:Tranquil, Roxas, que no la trobaràs.. ni tu ni ningú..
El Guetta es va enterar dels comentaris k li feien sobre que havia copiat la cançó dels de SHM.. la one saps?
I bé.. des d'aquell moment, ha fet desaparèixer totes les cançons del youtube sobre aquesta cançó, per evitar embolics, i per això jo crec que no pensarà fer la instrumental.. i per això tampoc la ficat al seu disc One More Love..
Si més no, jo segueixo tenint la cançó, doncs la vaig descàrregar just quan va sortir! Si algú la vol, que m'ho digui! xD
Si no o entes malament tens la instrumental???? si la tens jo si que la bull!!

M612 ha escrit:Jo també ho vaig intentar... i no es pot..
Quina merda, la cançó era preciosa..potser una mica copiada de la de One..
No hi trobo tampoc cap semblança, sincerament..
Per cert, Teixi, podries ficar el link un altre cop? Es que no vaig arribar a temps de descàrregarla..
Gràcies!!

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants