Per a totes les festes!

Benvinguts a "Festes i Festivals"

EntradaAutor: Gerard FM » 09 març 2010 22:44

Hola!

Aquesta secció també serveix per deixar constancia de totes aquelles festes, festivals, etc. que volgueu donar a coneixer o totes les preguntes referents a aquest tipus d'esdeveniments que no siguin de la marca Flaix FM.
Gerard FM
Moderador
Moderador

Entrades: 3425
Membre des de: 19 feb. 2008 19:56
Ubicació: ReuS!

Re: Benvinguts a "Festes i Festivals"

EntradaAutor: freixe » 10 març 2010 00:52

nse jo si tindra massa exit... xro es bona idea
°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ (...without music, we have no joy, no soul...) º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
freixe
FlaixFM, un estil de vida.
FlaixFM, un estil de vida.

Entrades: 1196
Membre des de: 16 abr. 2009 18:56

EntradaAutor: Gerard FM » 10 març 2010 02:07

no ho sé jo tampoc xD però si n'hi ha algun que el vegi per allà desperdigat el posaré cap aquí xD
Gerard FM
Moderador
Moderador

Entrades: 3425
Membre des de: 19 feb. 2008 19:56
Ubicació: ReuS!

EntradaAutor: rober_elfo » 06 maig 2010 12:52

MONEGROS DESERT FESTIVAL '10

Pendulum (live) - 2manydjs (live) - Laurent Garnier (live) – Mala Rodríguez - Bloody Beetroots Death Crew 77 - Buraka Som Sistema (live) - Dave Clarke - Richie Hawtin - Jeff Mills – Luciano - Digitalism (dj set) - Ben Sims - Adam Beyer - Marco Carola vs. Loco Dice (Back II Back exclusive set) - Technasia (live) - DJ Rush - Oscar Mulero - Umek - Popof (live) - Cristian Varela - Paul Ritch (live) - Matthew Jonson - Frank Kvitta - Pet Duo - Boris S (live) - OBI Vs. Lukas - Eto & Gab - Du'Art - Mat Weasel VS Harry Potar aka Roms - Guigoo Narkotek - Maissouille - CPV - SFDK – Morodo - Chacho Brodas - Caspa feat. MC Rod Azlan – Reso - Sub Focus - Benny Page – Drumsound & Bassline Smith feat. Youngman MC - Aaron Spectre' Drumcorps (live) - Aphrodite & MC Junior Red - Kid 606 - Otto von Schirach - Marc Marzenit (live) - Cesar Merveille - The Horrorist - Niskerone - Narcotik Dlux - Raúl Mezcolanza - Fran the Breakstorm feat. MC Osito & MCR-Vee

PD: jo ja tin entrada
Imatge
rober_elfo
Jo ho començo a entrendre!
Jo ho començo a entrendre!

Entrades: 72
Membre des de: 02 set. 2008 15:16
Ubicació: La Fuliola

EntradaAutor: roginho » 15 ago. 2010 22:58

Holaa, voldria saber si algú sap on es pot trobar la sessio que van fer a la carpa de house , del delta sound festival 2010 del passat finde, pk i vaig anar i va ser mol fina, graciees
roginho
Nou

Entrades: 1
Membre des de: 21 abr. 2010 16:08

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: adria24 i 1 visitant