Flaix FM: 17 anys de vida!!!

EntradaAutor: Txell Aixendri » 01 juny 2009 07:11

Bon dia!

Els aniversaris són molt especials i ja et pots imaginar com n'estem de contents aquesta setmana els membres de la que mana. Fem 17 anys!!!

Per això, aprofitant que és el nostre aniversari, aquesta setmana l'enquesta del GE serà més Flaix que mai. Volem conèixe't una mica millor i descobrir els secrets del teu affaire amb nosaltres. Et ve de gust?

:?: 1. Quant temps fa que escoltes Flaix FM?
:?: 2. Des d'on ens escoltes (ràdio convencional, internet, mòbil-iphone...)?
:?: 3. Explica'ns una anècdota/experiència que t'hagi passat mentre sonava de fons Flaix FM. Un bon record que assocïis amb nosaltres!

Felicitats a tu també per ser part de Flaix FM. Happy Birthday!
GALERIA ELECTRÒNICA

Imatge
Txell Aixendri
Administrador

Entrades: 480
Membre des de: 02 oct. 2006 16:20

EntradaAutor: Gerard FM » 01 juny 2009 08:38

Osres que ràpid passa això xD fa no res van ser els 15.. bueno i que en siguin molts més!

Doncs flaix fm la vaig començar a escoltar regularment farà uns 6 anys! i normalment sempre l'escolto per la ràdio convencional i a vegades per internet.

Alguna experiencia interessant... doncs moltes, però destacar una vegada que estic cantant una canso per mi i poso la ràdio i justament sonava la mateixa canso i seguia pel tros que anava jo xD i tmb doncs el recopilatori dels 15 anys que em va tocar així com les entrades x al pacha la pineda farà uns mesos.

Per tot això i molt més, gracies i moltes felicitats! :D
Gerard FM
Moderador
Moderador

Entrades: 3451
Membre des de: 19 feb. 2008 16:56
Ubicació: ReuS!

EntradaAutor: Intersound » 01 juny 2009 10:21

Doncs jo no escolto Flaix fm des dels seus inicis, però gairebé!

Recordo quan feien el Xavi Escolano House al migdia, el que més trenca amb Oriol Carrió i DJ Piyuli a la nit de 21 a 23H. (programa líder en la seva franja horària), el Flaix Matí amb el Vadó Lladó (la millor època del Flaix Matí), etc. I la fòrmula Flaix per la tarda amb el Lluís Mas, ex-cap de programes de Flaix FM (si no recordo malament). En aquella època l'unica estona housera del dia era als migdies amb el Xavi Escolano i ara es totalment al revés.

Anècdotes relacionades amb la música de Flaix FM podria explicar-ne moltes, però la meva adolescència va estar marcada musicalment per aquesta emissora. I ara que ja no soc adolescent escolto temes remember al Flaix History i encara em segueixen agradant tant o més que el 1r dia.

I jo us escolto des de la ràdio convencional la majoria dels cops i a vegades x internet.

Per molts anys, Flaix FM!
Intersound
Fanatic FlaixFM
Fanatic FlaixFM

Entrades: 852
Membre des de: 29 oct. 2006 15:41
Ubicació: Barcelona 105.7 FM

EntradaAutor: Paulelstak85 » 01 juny 2009 12:57

Boness!

Doncs fa gairabe 14 anyets q us escolto...

Mmm... normalment l'escolto pel reproductor d la vostre web aki a casa, pero d vegades tb per la radio dl cotxe o pel movil.

Una anecdota amb flaix d fons... pfff... es q e tingut tantes....

Una vegada amb un colega al cotxe estavem parlant d q li havia d trucar un tiu per currar a un lloc q feia falta 2 persones i tal, i q es cobrava molt be. I tots dos desitjant q truques. D cop i volta comença el meu colega: el movil!! Q sona!! On collons esta!! Joder! i conduint casi ens fotem una ostia i ens emportem una moto a 120 per l'autopista direccio Barcelona per la nit. I quan pilla el movil i jo: va respon collons!! (ja pensant en el treball)
Diu: No sona el movil!!!
Era q a flaix sonava la mateixa canço q al seu movil... ¬¬'

Us imagineu la cleca q li vaig fotre al meu colega mentres conduia?? xD
Paulelstak85
Moderador
Moderador

Entrades: 12004
Membre des de: 11 abr. 2006 02:48
Ubicació: Cervelló (Barcelona)

EntradaAutor: karnissaire » 02 juny 2009 10:14

Hola Txell, jo fa uns 3 anys que escolto Flaixfm, i tot va esser perque la noia que treballa amb mi, va posar la vostre emisora, i jo deia, ostres aquesta canço la conec, aquesta tambe, i em recordaba la musica que posaban a la pista maquinera del pacha platja d'aro, per el 1992 i les festes que fotiem, jajaj

us escolto per internet i per la radio.

el karnissaire
Només qui no treballa no fa errors.
T. Roosevelt
karnissaire
La primera estrella
La primera estrella

Entrades: 111
Membre des de: 04 gen. 2008 14:45
Ubicació: Sant Feliu de Guixols (Baix Emporda)

flaix 17 anys

EntradaAutor: rober_elfo » 02 juny 2009 10:49

abans de tot felicitats per akets 17 anys!!! sou 3 anyets mes jove k io,

doncs io deu fer uns 3 anys k us escolto...basicament perque abans era d'una altra cera i magradava un tipus diferent de musika, pro be, ara de tan en tan un sintonitzo... sobretot galeria electronika, cada dia cuan arribo de les classes i me fico a jugar al fifa 09 a la meva play i de fons flaix!!!
i sentin les novetats de la actualitat.

doncs allò que em recorda a flaix fm es mol facil, a cualsevol discoteca que vagi que sigui de house i dance comercial me recorda plenamen am flaix, es inebitable

espero i desitjo que a mesura k vagin pasan els anys aquesta emisora sigui la millor catalana i vagi millorant de mica en mica.

Salutacions desde la fuliola ;)
rober_elfo
La primera estrella
La primera estrella

Entrades: 119
Membre des de: 02 set. 2008 12:16
Ubicació: La Fuliola

EntradaAutor: cruasan » 03 juny 2009 10:39

1. Quant temps fa que escoltes Flaix FM?
porto mols anys, pero ara estic mes enganxat que mai, la musica crec que ha millurat moltisim amb el pas de la tecnologia
2. Des d'on ens escoltes (ràdio convencional, internet, mòbil-iphone...)?
l'escolto normalment atraves d'internet, mentres estic al msn, facebook, o per l'habitacio
3. Explica'ns una anècdota/experiència que t'hagi passat mentre sonava de fons Flaix FM. Un bon record que assocïis amb nosaltres!
estar amb la novia al coche^^
cruasan
Nou

Entrades: 3
Membre des de: 03 juny 2009 10:18

EntradaAutor: indiana » 20 gen. 2010 00:08

1. Quant temps fa que escoltes Flaix FM? Pues 6 0 7 anys.

2. Vos començi a escoltar per radio a valencia, per supose que tancareu l´emisora i ara vos sento per internet i quan vaig a visitar els avis al Maestrat vos torno a sentir per radio.

3. Ficarli la musica al avi a tota canya en la furgo o al cotxe i vore el bacs que pega jaj, que bo que es.
indiana
Es allò que fa soroll?
Es allò que fa soroll?

Entrades: 21
Membre des de: 25 juny 2009 13:09

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

./cache/ is NOT writable.