Nom d'una canço

EntradaAutor: eskely » 02 març 2010 12:23

Hola, m'agradaria saber el titol d'una canço, la canço es un remake d'una k es molt antiga, a l'antiga solament era musica y a la nova li han posat la veu d'una dona.

Sonen com uns violins, y despres canta la chica, hu sento per no poder dir mes coses, pero.... :oops:

Gracies! :roll:
eskely
Ahhh potser això puja!?
Ahhh potser això puja!?

Entrades: 37
Membre des de: 01 jul. 2008 23:51

Re: Nom d'una canço

EntradaAutor: freixe » 02 març 2010 12:54

mmm

la priemra q ma vingut al cap...

DEUX - Fight Again

la original es deux - deux q es la mateixa per sensecal i es força antiga...

soort ;)
°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ (...without music, we have no joy, no soul...) º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
freixe
FlaixFM, un estil de vida.

Entrades: 1196
Membre des de: 16 abr. 2009 18:56

EntradaAutor: eskely » 02 març 2010 12:57

moltes gracies, pero no es aquesta, la k vull sona una melodia amb violins, y despres canta la noia.
eskely
Ahhh potser això puja!?
Ahhh potser això puja!?

EntradaAutor: freixe » 02 març 2010 13:16

xro q las escoltda aki a la flaix? si dius aqin programa potser set pot ajudar millor...
sino =mnt pots mirar la llista aviam si hi es...
°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ (...without music, we have no joy, no soul...) º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
freixe

Entrades: 1196
Membre des de: 16 abr. 2009 18:56

EntradaAutor: eskely » 05 març 2010 00:51

Si la vaig escoltar mes o menys a las 15'15h el dimecres, y creec k el dimarts tambe va sonar. El dimecres va sonar, despres van posar una altre, y despres van presentar una nova k era "pan con atun".

La canço comença molt suau, amb la noia cantant, y despres comença la melodia, el que entenc mes clar, es k quan la noia canta amb la melodia, sempre repeteix la paraula "forever" al final de la frase.

Si la escolto una altre vegada, y puc intentare grabarla y la pujo per k m'ajudeu, moltes gracies! :D
eskely
Ahhh potser això puja!?
Ahhh potser això puja!?

EntradaAutor: arnau_24 » 07 març 2010 13:27

wonas es per demana el titol duna canço ke em sembla ke era algu aixi com a fukyn dawn ke va sonar a lespai de dimarts am el marçal ventura si em pugeusiu di el titol correcta moltes gracies i segui aixi sou els millors un petonet txelll :D
arnau_24
Nou

Entrades: 1
Membre des de: 07 març 2010 13:23

EntradaAutor: eskely » 09 març 2010 18:55

Aviu he tornat a escoltar la canço, le he pogut grabar, habeure si em pot ajudar algu, y li paso el archiu per correo, y em pot dir el nom que te.

Gracies, espero la vostra resposta!
eskely
Ahhh potser això puja!?
Ahhh potser això puja!?

EntradaAutor: monika » 09 març 2010 23:26

Hola Bona nit, m agradaria sapiguer quin es el titol d una canço q ara sona molt.haviamsi amb puc explicar b perque algu m ajudi.
Es un tema nou q sembla q sigui del matinne taito tikaro,pero no.Canta un noi amb una veu aguda q s ha sembla al Lucas G.(pero no es).Es molt bonaaaaaaaaa!!!!!Algu amb podria donar alguna pista.
Gracies
monika
Nou

Entrades: 2
Membre des de: 09 març 2010 23:09

EntradaAutor: eskely » 09 març 2010 23:51

L'ultima del taito tikaro es "addicted"
eskely
Ahhh potser això puja!?
Ahhh potser això puja!?

EntradaAutor: monika » 10 març 2010 11:33

Si t ho agraeixo, pero es q aquesta ja ho sabia,jeeeee.Jo volia dir q la canço q estic buscant dons sembla q sigui d ell, pero q se de bon tros q no es aixi.Es mes el noi q la canta te una assemblança amb el Lucas G, pero se q tampoc no es.
No ajudo gaire, oi??????Si avui l escolto intentare donar mes pistes.Salutacions :wink:
Per cert AUPA FLAIX FM!!!!!!!La millor emisoraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
monika
Nou

Entrades: 2
Membre des de: 09 març 2010 23:09

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: ailehcor i 0 visitants